Bestellen

Hoe werkt het?

Bestelproces

  1. Als je een artikel hebt gekozen, kun je die toevoegen aan je winkelmand door te klikken op “In winkelmand”. Je kunt de inhoud van je winkelmandje eenvoudig wijzigen door te klikken op het winkelmand icoon in de rechterbovenhoek van de pagina. Klik op “Afrekenen” voor het bestellen van de geselecteerde artikelen en volg het stap-voor-stap afrekenproces.
  2. Je wordt gevraagd of je de bestelling wilt plaatsen met of zonder een klant account. Wij raden je aan om met een klant account af te rekenen. Dit biedt vele extra’s en voordelen:
    – Bestelstatus volgen
    – Order historie bekijken
    – Snel en gemakkelijk betalen
    – Adresboek beheren met veelgebruikte of verschillende afleveradressen
    – Ontvang de laatste updates over nieuwe artikelen & promoties
    – En veel meer…
  3. Tijdens de volgende stappen word je gevraagd om je persoonlijke gegevens te verstrekken, en de aflevermethode en de betalingsmethode te selecteren. Het is mogelijk om een ander afleveradres dan het factuuradres te gebruiken en een bestelling af te leveren op een adres naar keuze.
  4. De laatste stap geeft je een overzicht van je bestelling en kun je alle informatie controleren en eventueel wijzigen. De bestelling zal niet worden geplaatst totdat je klikt op “Betaal bestelling”.
  5. Zodra je bestelling is geplaatst, ontvangt je een automatische orderbevestiging via email. Let erop dat deze mail alleen de ontvangst van je bestelling bevestigt. Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een email met de barcode van je (brievenbus)pakket waarmee je de bestelling kunt volgen via Track & Trace.
  6. Heb je niet je bestelling ontvangen binnen 3 werkdagen na verzending neem dan contact op met de klantenservice.

Bestelling annuleren of wijzigen

  1. Helaas kunnen wij om technische reden niet een bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst. Dit omvat het veranderen van de volume van een artikel, het verwijderen van een artikel en het wijzigen van het afleveradres of betaalmethode.
  2. Wegens de wijze waarop wij bestellingen afhandelen, is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren, dus check goed je order voordat je bestelt! Als een bestelling is geplaatst, wordt deze verzonden.

Beschikbaarheid artikelen

  1. Het artikeloverzicht toont alle artikelen die beschikbaar zijn op het moment van je bezoek. Elk artikel of maat dat niet op voorraad is, zal inactief zijn of gemarkeerd worden met “Niet op voorraad”. In zeldzame gevallen (bijvoorbeeld tijdens de uitverkoop) kunnen meerdere klanten tegelijk een artikel selecteren en dan niet meer op voorraad zijn.
  2. Producten die zijn uitverkocht kunnen niet worden bijbesteld.
  3. Door retourzendingen is het mogelijk dat een uitverkocht artikel weer beschikbaar is.

Cadeaubonnen en kortingscodes

  1. Promotiecodes en kortingen kunnen worden gebruikt als een volledige of gedeeltelijke betaling in je winkelmand. Houd er rekening mee dat bepaalde voorwaarden van toepassing kunnen zijn op de promotiecodes en kortingen, bijvoorbeeld een minimale orderwaarde.
  2. Slechts één kortingscode kan worden gebruikt per bestelling.
  3. Gratis verzending wordt gebaseerd op het subtotaal van de winkelmand voordat de kortingscode is toegepast.
  4. Je kan een kortingscode alleen invoeren op de winkelmand pagina. Boven de knop “Afrekenen” kun je klikken op “Kortingscode toepassen”.

Pre-orders

  1. Een pre-ordered product kan besteld worden voor de release datum, welke is aangegeven op de product pagina.
  2. Als je een pre-ordered product besteld, dan zal deze niet worden verwerkt tot aan de release datum.
  3. De release datum is niet de verwachte leverdatum van het product op je afleveradres.
  4. Bij een bestelling waarbij een pre-order product is besteld samen met producten die op voorraad zijn, zal je bestelling on-hold staan totdat het pre-ordered product beschikbaar is.